Що робити, якщо не прийшли гроші на Каспі?

Відкрийте сервіс «Переклади», у розділі «Історія» виберіть потрібну квитанцію та натисніть «Запросити скасування». За законом РК «Про платежі та платіжні системи» повернути переказ можна лише за згодою одержувача. Йому прийде повідомлення із проханням повернути гроші. Одержувач може це зробити протягом 7 днів.

Термін надходження переказу залежить від умов іншого банку та може зайняти від 5 хвилин до 3 робочих днів. Якщо перекладу не надійшло протягом цього часу, напишіть нам.

У сервісі "Мій Банк" виберіть Kaspi Gold, а потім вкладку Виписка. Тут ви можете подивитися всі операції з Kaspi Gold: поповнення, зняття, перекази, покупки та платежі. За промовчанням інформація відображається за останній місяць, але ви можете вибрати будь-який період, натиснувши на дату.

Телефони кол-центру: 9999 – доступний для здійснення дзвінків з мобільного пристрою; 8-800-080-18-00 – можна здійснювати дзвінки не лише зі смартфона, а й із міського номера.