Ким може стати контент менеджер?

Можна працювати з різними форматами контенту, вивчаючи їх особливості. Хороші перспективи для зростання та розвитку: маркетолог, спеціаліст з просування, проект-менеджер, арт-директор. Досвід роботи з різними майданчиками, фахівцями та підрядниками — ця база стане в нагоді у багатьох сферах.

Якщо подивитися типові вакансії за запитомконтентменеджер”, то цьому фахівцю слід освоїти ще: Просування сайтів Копірайтинг (написання текстів, що продають) Просування в соціальних мережах

Для роботи контентменеджером підійде і технічна, і гуманітарна вища освіта. Це залежить від вимог проекту та профілю організації. Але більшість контентменеджерів, як правило, складається з випускників факультетів журналістики, філології, психології та PR-менеджменту.

Контентменеджер – Дивна професія. З одного боку, з її назви одразу зрозуміло, що цей фахівець працює з контентом на сайті, у розсилках чи соціальних мережах. З іншого боку, мало хто знає, чим така робота відрізняється від того, що робить копірайтер, редактор чи SMMщик.