Де стоять поїзди у метро?

Електродепо у Московському метрополітені працюють як гаражі, де поїзди відстоюються вночі та куди прибувають на ремонт у разі поломки. Зі збільшенням ліній у московській підземці пропорційно зростає і кількість поїздів, які за ними курсують

У метрополітені оборотний глухий кут – частина зонної або кінцевої станції метрополітену: зазвичай один або два станційні шляхи (нумеровані відповідно 3-й і 4-й), розташовані за станцією між головними шляхами і призначені для обороту і нічного відстою складів.

Поїзди, як правило, ночують на лінії або в глухих кутах, які в московському метро розміщені за кожною третьою-четвертою станцією. Деякі поїзди відпочивають у депо, але це не основна його функція. Депо — насамперед сервіс, де просто так поїзди не стоять. Тут їх миють, оглядають і чинять.