Найбільш загальновживаний спосіб опису рівнів управління полягає у виділенні наступних категорій керівників (керуючих): керівники низової ланки (down management), або операційні керівники середньої ланки (middle management) керівники вищої ланки (middle management)top management).
Інституційний рівень – управління вищої ланки; Управлінський рівень – управління середньої ланки; Технічний рівень – управління нижчої ланки.
Менеджери середньої ланки займають позиції на проміжних рівнях владної піраміди та відповідають за діяльність найважливіших бізнес – одиниць та відділів організації.
Чим вище ієрархічний рівень, тим більший обсяг і комплексність виконуваних функцій, відповідальність, частка стратегічних рішень та доступ до інформації. Одночасно зростають і вимоги до кваліфікації та особиста свобода управлінні.