Скільки однобайтових осередків необхідно для покажчика в 32 бітній архітектурі?

Покажчик – Це теж змінна, яка розміщується в пам'яті. Вона теж має адресу, а її значення є адресою деякої іншої змінної. Змінна, оголошена як покажчик, займає 4 байти в оперативній пам'яті (У разі 32-бітної версії компілятора). Покажчик, як і будь-яка змінна, має бути оголошено.

Для визначення покажчика треба вказати тип об'єкта, який вказує покажчик, та символ зірочки *.

Щоб отримати адреса змінної, Перед її ім'ям треба поставити знак амперсанда (&). Нарешті, щоб виконати зворотну операцію, тобто отримати значення (вміст) по адресою, що зберігається в покажчику, ім'я покажчика передує зірочкою, майже при оголошенні.