Сьогодні 15 секунд – Стандартна тривалість телевізійного ролика, хоча в ефір виходять і 30-, 60-секундні.
30 хвилин. Середній рейтинг 4.01 (Росія, 14-59, прогноз 10.2017). Спонсорські можливості Динамічна заставка.
Умови розміщення реклами по GRP у федеральних та московських рекламних блоках на телеканалі ТНТ
Ролик, сік | 5 сек | 35-55 сек |
---|---|---|
Коеф. РФ | 1,3 | 0,95 |
Коеф. Москва | 1,1 | 0,98 |
Держдума в середу, 25 липня, ухвалила загалом поправки до закону про рекламі, які, зокрема, збільшують ліміт довжини рекламної паузи на телеканалах з 9 до 12 хвилин на годину. При цьому зберігається денне обмеження – під рекламу як і раніше, не можна віддавати більше 15% телемовлення протягом доби.