прийняття замовлень від відвідувачів; отримання від них розрахунку послуг; прибирання столів після відходу відвідувачів; сервірування столів до приходу нових відвідувачів або після приходу (залежно від принципу роботи закладу)
Вакансія «Офіціант» Сервірування залів, контроль за чистотою, станом та комплектністю; Консультування гостей про особливості страв та напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення; Створення атмосфери гостинності.
Основні помилки офіціантів, які знижують виторг
- Приймати замовлення без уточнень.
- Не орієнтуватися в меню …
- Не приносити замовлення вчасно.
- Ігнорувати стіл із чужої секції.
- Бути нав'язливим.
- Користуватися мобільним телефоном.
- Забувати про дрібні прохання.
- Нав'язувати дорогі позиції меню
Щоб офіціанти продавали та збільшували трафік гостей, вони повинні:
- Знати меню (список страв, форма подачі, час приготування, інгредієнти та ін.).
- Вміти смачно описати страву (мова не про продаж, а емоції та враження).
- Мати навички продажу (бути психологом). …
- Розуміти, як працювати зі скаргами та запереченнями.