Що входить до обов'язків офіціанта?

прийняття замовлень від відвідувачів; отримання від них розрахунку послуг; прибирання столів після відходу відвідувачів; сервірування столів до приходу нових відвідувачів або після приходу (залежно від принципу роботи закладу)

Вакансія «Офіціант» Сервірування залів, контроль за чистотою, станом та комплектністю; Консультування гостей про особливості страв та напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення; Створення атмосфери гостинності.

Основні помилки офіціантів, які знижують виторг

  • Приймати замовлення без уточнень.
  • Не орієнтуватися в меню …
  • Не приносити замовлення вчасно.
  • Ігнорувати стіл із чужої секції.
  • Бути нав'язливим.
  • Користуватися мобільним телефоном.
  • Забувати про дрібні прохання.
  • Нав'язувати дорогі позиції меню

Щоб офіціанти продавали та збільшували трафік гостей, вони повинні:

  • Знати меню (список страв, форма подачі, час приготування, інгредієнти та ін.).
  • Вміти смачно описати страву (мова не про продаж, а емоції та враження).
  • Мати навички продажу (бути психологом). …
  • Розуміти, як працювати зі скаргами та запереченнями.