Теплі дзвінки – це стратегія продажів, яка включає телефонну розмову з потенційними покупцями, які були «підігріті» якоюсь попередньою діяльністю. Чим сильніший зв'язок між вами та потенційним клієнтом, тим теплішим буде дзвінок.Mar 2, 2021
Теплі дзвінки: для чого потрібні і як використовувати цей інструмент Теплі дзвінки – це дзвінки потенційних клієнтів, які вже знайомі з вашою компанією. Можливо, раніше вони виявляли до неї інтерес. Теплі дзвінки часто роблять і з баз старих клієнтів.
12 порад для ефективних теплих дзвінків
- Знайдіть у своїй базі відповідних клієнтів.
- Вивчіть компанію, в яку збираєтесь дзвонити.
- Подивіться на керівників компаній.
- Не затягуйте з фразами, що відкривають …
- Будьте людиною, це ваша секретна зброя.
- Підготуйте інформацію заздалегідь.
- Укладіться в 5 хвилин
— Теплі продажі — це робота з клієнтами, які вже зацікавлені у покупці: наприклад, чули про продукт чи послугу на конференції та залишили заявку на сайті. Менеджеру не потрібно з нуля знайомити клієнта з перевагами продукту, як у холодному продажу.