Що таке теплий контакт?

Теплі дзвінки – це стратегія продажів, яка включає телефонну розмову з потенційними покупцями, які були «підігріті» якоюсь попередньою діяльністю. Чим сильніший зв'язок між вами та потенційним клієнтом, тим теплішим буде дзвінок.Mar 2, 2021

Теплі дзвінки: для чого потрібні і як використовувати цей інструмент Теплі дзвінки – це дзвінки потенційних клієнтів, які вже знайомі з вашою компанією. Можливо, раніше вони виявляли до неї інтерес. Теплі дзвінки часто роблять і з баз старих клієнтів.

12 порад для ефективних теплих дзвінків

  1. Знайдіть у своїй базі відповідних клієнтів.
  2. Вивчіть компанію, в яку збираєтесь дзвонити.
  3. Подивіться на керівників компаній.
  4. Не затягуйте з фразами, що відкривають …
  5. Будьте людиною, це ваша секретна зброя.
  6. Підготуйте інформацію заздалегідь.
  7. Укладіться в 5 хвилин

Теплі продажі — це робота з клієнтами, які вже зацікавлені у покупці: наприклад, чули про продукт чи послугу на конференції та залишили заявку на сайті. Менеджеру не потрібно з нуля знайомити клієнта з перевагами продукту, як у холодному продажу.