Що таке парсинг і навіщо він потрібний?

Парсінг використовується для аналізу конкурентів, дослідження ринку, пошуку та усунення помилок на власному майданчику, створення контенту. Інтернет-магазини використовують його, щоб перекладати описи товарів із іноземних майданчиків. Парсинг цілком законний, якщо ви збираєте інформацію, яка є у відкритому доступі.

Парсінг (parsing) — це збір інформації зі сторонніх джерел та сайтів для використання отриманих даних у різних цілях, від аналітики до копіювання, простими словами, це збір даних із різних джерел. Парсити можна за допомогою спеціальних програм, а також мови програмування XPath.

Процедура вилучення даних із веб-сайтів, також відома як парсинг, або scraping, найчастіше використовується інтернет-маркетологами для масового розвантаження цін із сайтів конкурентів. Однак, парсинг також може бути корисним всім, хто займається PPC, SEO та контент-маркетингом.

п. Не варто парсити персональні дані (навіть із відкритого доступу), контент, який порушує закони РФ або захищений законом про авторське право.