За законом ви маєте право звернутися зі скаргою до самого директора організації, яка обслуговує ваш багатоквартирний будинок, до державної житлової інспекції, Росспоживнагляду, прокуратури чи суду.May 19, 2021
З простими скаргами можна звертатися на портал «Наше місто», туди потрібно прикріпити фотографію несправності та адресу, куди має приїхати служба. Термін відповіді на запит – 8 днів. — На «Наше місто» можна писати із простою несправністю, яку можна сфотографувати, — пояснив юрист.
Надіслати заяву про особистий прийом можна поштою на адресу Департаменту через електронну приймальню Порталу Департаменту (http://mos.ru/dgp) або особисто у вікно прийому кореспонденції у Департаменті (1 поверх).
Так, ГБУ «Житловик» – це не МУП, але це все ж таки бюджетна організація, яка безпосередньо підкоряється уряду міста.