Де мають зберігатися договори для підприємства?

Зберігати договори можна в бухгалтерії Найчастіше оригінали договорів зберігають у бухгалтерії. Це тим, що зберігання договорів та інших первинних документів – елемент бухобліку. Саме бухгалтерія зберігає первинні документи і на запит подає їх у податкову інспекцію.

Як зберігати документи правильно Такі документи зазвичай зберігаються в офісі компанії у шафах чи сейфах. Особливих вимог щодо зберігання немає. Головне — забезпечити безпеку та конфіденційність. Через 10 років документи, За якими не минув термін зберігання, потрібно передати в архів.

21 Закону №125-ФЗ). Відповідно до п. 2.3 Правил в архіві організації повинні зберігатися документи Архівного фонду РФ (ст. 5 Закону № 125-ФЗ), документи за особовим складом та документи тимчасових (понад 10 років) термінів зберігання. Зазначена частина документального фонду складає архівний фонд організації.