Пекарня (також застар. калачна) — невелике немеханізоване підприємство з випікання та реалізації хлібобулочних та кондитерських виробів, що, як правило, також реалізує їх на місці.
Утримувати міні пекарні у РФ вигідно. Бізнес відрізняється рентабельністю 50 – 60% і стабільним попитом. Міні-компаніям притаманна мобільність. Це означає, що змінити асортимент пекарні легко.
Проводить інтерв'ю з експертами та власниками ресторанного бізнесу.
- Аромат пекарні, смачні запахи
- Свята
- Огляд місцевих медіа
- Програми лояльності
- Дружнє вітання та спілкування персоналу з клієнтом
- Пропонуйте дегустацію
- Використовуйте соцмережі
- Продавайте залежалий товар