Таргетолог – це спеціаліст, який займається рекламою у соціальних мережах. Він налаштовує рекламу те щоб вона показувалася не всім поспіль, лише певній групі людей — цільової аудиторії. Цільова аудиторія формується за профілем у соціальних мережах.Aug 25, 2020
Такий фахівець вивчає конкурентів та аудиторію, налаштовує рекламу та відстежує її ефективність. Слово target з англійської перекладається як «мета», і завдання таргетолога не в тому, щоб рекламу побачило якнайбільше людей, а в тому, щоб «потрапити» саме в цільову аудиторію продукту, бренду чи послуги.
А ось статтю дочитайте та дізнайтесь, що входить до обов'язків таргетолога….Отже, обов'язки:
- Проаналізувати Ваші онлайн- та офлайн-продукти: …
- Провести із Замовником бриф: …
- Дати Замовнику ТЗ для інтерв'ю з аудиторією: …
- Створити безліч рекламних креативів на основі отриманих даних
2. Таргетолог не зобов'язаний: а) Займатися упакуванням спільноти безкоштовно. З грамотно упакованою спільнотою у реклами більше шансів довести користувача до заявки, але підготувати співтовариство до трафіку – завдання власника за допомогою або без допомоги іншого фахівця.