Як класифікується реклама?

візуальна – малюнки, картини, білборди, вивіски та багато іншого; аудіальна – реклама на радіо, в аудіопідкастах; візуально-аудіальна – відеоролики, рекламні ролики на ТБ; візуально-нюхова — ароматизована листівка, «пробник» парфумів у журналі.

Існує досить велика кількість критеріїв, за якими можливо класифікувати засоби реклами: за призначенням, охопленням аудиторії, технічними ознаками, особливостями застосування, способами впливу на органи чуття, способами поширення та іншими параметрами.

Реклама – це вид комунікації у сфері маркетингу між клієнтом та рекламодавцем з метою поширення оплаченої інформації та залучення нових людей (потенційних клієнтів) до товару чи послуги.

Види реклами в інтернеті

  • Пошуковий маркетинг
  • Email маркетинг
  • Реклама у соціальних мережах
  • Банерна реклама
  • Нативна реклама
  • Відеореклама
  • Web push повідомлення
  • Мобільна реклама

Sep 29, 2022