У чому різниця гарантії та сервісного обслуговування?

Головна відмінність сервісного обслуговування гарантійного ремонту полягає у стані кліматичного обладнання. У сервісний центр на обслуговування звертаються, коли техніка справна і поки що нормально функціонує, а гарантійний ремонт передбачає, що вона вийшла з ладу.

Сервісне обслуговування (воно ж сервіс, техпідтримка, постпродажне обслуговування) – сукупність видів діяльності компанії, що дозволяє клієнтам раціонально та повноцінно експлуатувати придбаний/впроваджений/розроблений на замовлення товар (особливо технічно складну продукцію) або послугу.

Гарантійне обслуговування товару – це усунення недоліків товару виробником (продавцем, уповноваженою організацією чи уповноваженим індивідуальним підприємцем, імпортером) протягом встановленого гарантійного терміну.

У рамках сервісного обслуговування проводиться цілий комплекс заходів, який зачіпає як апаратну частину, а й системну. Проводиться діагностика всіх робочих вузлів, перевіряється працездатність елементів, програм, перевірка всього функціоналу.