Скільки типів шпал?

1.2.1 Залежно від призначення шпали повинні виготовлятися трьох типів: I – для основних шляхів; II – для станційних та під'їзних шляхів; III – для малодіяльних під'їзних шляхів промислових підприємств.

Шпали з дерева поділяються на три види: обрізні (обтесані з усіх чотирьох сторін); напівобрізні (обтесані тільки з трьох сторін); необрізні (обтесані тільки зверху та знизу).

Епюра шпал – Кількість шпал на 1 кілометр залізничної колії. Це значення у різних країнах коливається від 1000 до 2200 шпал. Стандартні значення для Росії 2000, 1840, 1600 чи 1440 шпал/ кілометр.

Час самоокупності шпал із залізобетону більш тривале, тому їх зазвичай застосовують на магістралях, на яких вони зможуть максимально швидко окупатися. На лініях залізниці з відносно невеликим навантаженням у більшості випадків вигідніше використання шпал з просоченого дерева.