Що входить до обов'язків координатора?

У обов'язки координатора входить: складання графіка роботи персоналу; бронювання місця для проведення промо-акції, якщо акція проводиться у торговій точці; організація безпроблемного проходу промо-персоналу на місце роботи; прийом рекламного інвентарю (форма, стійки та ін.)

У функції координатора входить:

  • Супровід та укладання концесійних договорів.
  • Маркетингова діяльність, що включає: …
  • Пряма робота із клієнтами.
  • Регулювання та контроль дебіторської заборгованості контрагентів.
  • Робота із замовленнями на всіх етапах.

– Аналіз успішності ведення проекту, використання фінансів у межах бюджету Щоб стати координатором проектів необхідно мати профільну освіту та досвід роботи. Дуже стануть у нагоді впевнене знання ПК, навички управління персоналом, організованість, вміння швидко приймати рішення, аналітичний склад розуму.

Координатори часто обіймають керівні посади, оскільки вони підтримують спільну роботу та мотивують команду для досягнення поставленої мети. Інші учасники команди поважають координаторів та довіряють їм прийняття рішень. Приклад ролі координатора: координаторам подобається працювати разом та мотивувати інших.