Що таке ретаргетинг простими словами?

Що таке ретаргетинг? Простіше кажучи, ретаргетинг – це реклама для користувача, який вже побував на вашому сайті, додатку чи сторінці в соцмережах, але так і не зробив покупку чи іншу цільову дію.Apr 26, 2021

Ретаргетинг – Це маркетинговий інструмент, за допомогою якого можна показати рекламу конкретним людям. Наприклад, тим, хто побував на вашому сайті, додав товари до кошика, відсканував QR-код із вашої листівки. Запускати рекламу за допомогою ретаргетингу можна практично у всіх популярних рекламних сервісах.

Ретаргетинг – це стратегічний спосіб нагадати користувачам про товари, яких раніше їх зацікавили, та повернути їх на сайт для завершення замовлення.

Ретаргетинг у Facebook налаштовується за допомогою індивідуалізованих аудиторій.Для запуску ретаргетингу потрібно:

  1. встановити на сайт Pixel Facebook;
  2. експортувати список клієнтів із бази email-розсилок;
  3. створити індивідуалізовану аудиторію у рекламному кабінеті Facebook та запустити рекламу.

Dec 3, 2019