Що таке реферальна комісія?

Реферальна програма – це маркетинговий інструмент, за допомогою якого партнер компанії залучає нових клієнтів, а також отримує винагороду за рекомендацію товарів та послуг. Це може бути знижка, безкоштовне обслуговування, бали, подарунки чи гроші. May 27, 2022

Реферальний маркетинг – це спосіб просування продукції чи послуг через реальних людей. Учасник розповідає про продукцію бренду, залучаючи нових клієнтів, та отримує за цю винагороду. Мотивацію до таких дій підкріплюють спеціальні пропозиції від компанії, наприклад знижки та інші бонуси.

Реферальна програма — це досить популярний спосіб заробітку в інтернеті, при якому партнер компанії отримує певну винагороду (це можуть бути знижки, відсоток від продажу тощо) за допомогу в реалізації товарів та послуг, а також за залучення нових клієнтів, яких ще називають «рефералами».

Значення пов'язаний, що співвідноситься з іменником реферал ◆ Якщо отриманий звіт буде містити посилання на реферальний сервіс, функція здійснюватиме рекурсивний спуск. М. Ст.