Що потрібно для реєстрації бренду?

Що потрібно для реєстрації товарного знака опис позначення у вільній формі; перелік товарів та послуг, для яких використовуватимете товарний знак, складений відповідно до Міжнародної класифікації товарів та послуг для реєстрації знаків; підтвердження згоди на обробку персональних даних.

Товарний знак чи торгова марка? Щоб зареєструвати назву бренду, його потрібно перевірити.Щоб отримати патент, потрібно зібрати список документів:

  • заявка;
  • квитанція про оплату держмита;
  • опис винаходу;
  • креслення;
  • формула;
  • реферат.

Jun 3, 2021

  1. Підготуйте документи.
  2. Оплатіть мито за формальну експертизу та експертизу товарного знака по суті.
  3. Подайте документи до Роспатенту …
  4. Формальна експертиза …
  5. Експертиза заявки на товарний знак по суті.
  6. Сплатіть мита …
  7. Отримайте свідоцтво на товарний знак

Документи на бренди

  1. свідоцтво на товарний знак;
  2. ліцензійний договір;
  3. договір на дистрибуцію;
  4. лист-дозвіл на продаж товару в РФ від правовласника;
  5. чек товару, що підтверджує придбання товару в офіційного дистриб'ютора;
  6. інші документи.