Що означає СТМ?

Власна торгова марка (СТМ) здається спокусливою бізнес-моделлю: замовник отримує якісний продукт під своїм брендом, не витрачаючись на виробництво, а виконавець – великий обсяг замовлень і найкращі місця на полицях.

Низькі витрати на рекламу та маркетинг за рахунок достатності просування товару на місці продажу значно знижують собівартість товару. Звідси — нижча ціна товарів власної марки проти аналогічними товарами інших торгових марок.

СТМ або Private label – Власна Торгова Марка компанії, яка, як правило, працює в роздрібному сегменті та має налагоджену збутову мережу. Виробництво продукції СТМ передається сторонній виробничій компанії, дозволяючи власнику СТМ сконцентрувати зусилля на маркетингу та продажах.

Тим більше – в Instagram та TikTok. «П'ятірочка» запустила першу комунікаційну кампанію, яка об'єднує понад 100 власних торгових марок. Ядром став сайт produkti5ka.ru – на ньому покупці могли дізнатися про десятки продуктів власних торгових марок бренду (СТМ).