На чому найбільша націнка?

п. Велика націнка може бути і певні послуги. На першому місці тут стоїть громадське харчування. Всім відомо, що навіть у невеликих закладах чашка кави може коштувати недешево за відносно низької собівартості.23 Sept 2019

Це всілякі гігієнічні приладдя, шкарпетки-труси, побутова хімія, туалетний папір, дитяче харчування, корм для кішок та собак, іграшки, з послуг – служба таксі, авіа- та залізничні перевезення. Такі товари завжди добре продаються, але особливого прибутку на них не зробиш.

До них відносять ювелірні вироби, сезонні товари, брендові речі, верхній одяг Товари з високою маржинальністю мають попит, та їх купують рідше інших. За рахунок високої націнки (100, 300, 500%) продукти з ситуативним попитом окупаються.

Наймаржинальніший бізнес будується на низькоконкурентних нішах, з товарами та послугами, які необхідні у певних умовах. Як приклад можна взяти послуги фотографа чи агентств з організації свят – ці категорії потрібні у певних випадках, тому націнка на них досягає 300-500%.