Google Analytics. Google Analytics можна використовувати у платному та безкоштовному режимі. Однак відмінності не такі істотні. У безкоштовному режимі можна аналізувати цільову аудиторію не більше ніж по 5 мільйонів сторінок сайтів на місяць. Зазвичай цього достатньо для отримання потрібної інформації про ЦА.
Основну інформацію про вашу цільової аудиторії або ЦА конкурентів ви можете дізнатися за допомогою:
- розділу «Статистика» у будь-якій соціальній мережі, в якій зареєстровано обліковий запис компанії. Тут доступна інформація про поле, вік та географію передплатників;
- сервісів аналітики Яндекс. …
- платних послуг Pepper.
Feb 21, 2020
Для дослідження ЦА застосовують різні методи, що дозволяють зібрати інформацію про людей, яким потенційно цікавий продукт компанії.
- Аналіз сайту компанії
- Аналіз передплатників у соціальних мережах
- Аналіз контенту та відгуків про компанію
- Аналіз профілів
- Використання метрик
- Проведення опитувань
- Вивчення готових звітів