Щоб офіціанти продавали та збільшували трафік гостей, вони повинні:
- Знати меню (список страв, форма подачі, час приготування, інгредієнти та ін.).
- Вміти смачно описати страву (не про продаж, а емоції і враження).
- Мати навички продажу (бути психологом). …
- Розуміти, як працювати зі скаргами та запереченнями.
Професійні навички: – Знання часових рамок приготування страв; – Знання барного обладнання; – знання алкогольної, безалкогольної, кавової та чайної продукції; – знання дієтичного/лікувального меню; – Навичка vip-обслуговування; – Навичка впевненої роботи на R-keeper; – Вміння працювати при великій завантаженості зали.
Чому потрібно навчити офіціанта:
- Перше, що зобов'язаний офіціант – Це ідеально знати меню. …
- Вміння смачно описати страви Це окрема навичка, якій потрібно навчати офіціанта. …
- Навички продажу …
- Знання стандартів сервісу.
- Вміння працювати зі скаргами
Feb 4, 2019