Як завантажити резервну копію в медок: докладна інструкція

Всі ми знаємо, наскільки важливо мати резервну копію своїх даних. Збереження інформації на зовнішніх носіях забезпечує її безпеку та можливість швидко відновити дані у разі втрати або пошкодження основного пристрою. Сервіс Медок надає зручну можливість створити та завантажити резервну копію вашої інформації.

Для завантаження резервної копії в Медок вам потрібно виконати кілька простих кроків. Перш за все, потрібно зайти в особистий кабінет Медок та піти в налаштування облікового запису. Там ви знайдете вкладку "Резервне копіювання", де можна створити резервну копію та вибрати необхідні файли для завантаження.

Після цього вам буде запропоновано вибрати місце збереження резервної копії – це може бути сховище хмари Медок або зовнішній носій. У разі вибору хмарного сховища вас попросять увійти під своїм обліковим записом і підтвердити завантаження файлів. Якщо ви вибрали зовнішній носій, підключіть його до комп'ютера та виберіть його як місце призначення для резервної копії.

Як завантажити резервну копію в медок
КрокОпис
1Зайдіть на сайт медок та авторизуйтесь у системі
2На головній сторінці клацніть свій профіль
3У меню, що випадає, виберіть пункт "Налаштування"
4На сторінці налаштувань знайдіть розділ "Резервне копіювання"
5Натисніть кнопку "Завантажити резервну копію"
6Виберіть файл із резервною копією на своєму комп'ютері
7Дочекайтеся закінчення процесу завантаження
8Перезавантажте сторінку для застосування змін

1. У розділі Адміністрування – Резервне копіювання виберіть запис тієї резервної копії, з якої бажаєте відновити дані. 2. На панелі інструментів натисніть кнопку Відновити дані з копії.

Як у Медці відновити резервну копію?

Як відновити резервну копію у “M.E.Doc” Для відновлення інформації з резервної копії запустіть M.E.Doc, у вікні Вибір установи натисніть кнопку Створити підприємство. Відкриється Майстер заповнення даних підприємства, де виберіть Відновлення резервної копії та натисніть Далі.

Де знаходяться резервні копії медок?

Якщо програма Медок автоматично зберігає резервні копії під час закриття, достатньо скопіювати останній збережений файл з каталогу «ZVIT_ARC» на USB-накопичувач. Він знаходиться у папці “Мої документи”.

Як перенести програму Медок з одного комп'ютера на інший?

У головному меню програми виберіть пункт "Адміністрація" – підпункт "Резервне копіювання". Натисніть кнопку «Створити резервну копію» – оберіть «Резервна копія вибраних підприємств». Натисніть «OK» За промовчанням файл опиниться у папці «Мої документи», далі папка «ZVIT_ARC». Перенесіть файл на комп'ютер Б.

Як до Медка додати ще одне підприємство?

Щоб додати контактний телефон підприємства, натисніть значок із зеленим плюсиком (Додати телефон) трохи нижче поля «Адреси». Завершивши заповнення адреси, натискаємо "ОК", а потім "Далі". Заповнюємо дані про директора (ПІБ – з паспорта, код з ІННу, посада – з наказу про призначення).