Акт прийому передачі майна – важливий документ, що складається під час передачі майна від однієї особи або організації іншій. Цей документ фіксує факт передачі та стан об'єктів, а також визначає відповідальність сторін.
Оцінка стану та правильне оформлення акта прийому передачі майна відіграє ключову роль для дотримання прав та інтересів обох сторін угоди. Як правило, акт прийому передачі підписується представниками обох сторін та є юридичним документом, що підтверджує факт передачі та отримання майна.
При складанні акта необхідно описати об'єкти, що передаються в деталях, вказати їх кількісні та якісні характеристики. Крім того, акт повинен містити інформацію про технічний стан майна, позначки про особливості, дефекти або пошкодження, а також термін експлуатації.
Важливо також вказати дату, місце, час та умови передачі майна. Повний та точний опис об'єктів, а також докладний опис умов передачі допоможуть уникнути можливих суперечок та претензій у майбутньому.
Пункт | Зміст |
---|---|
1 | Визначте сторони акта: передавальну та приймаючу |
2 | Вкажіть дату та місце складання акту |
3 | Опишіть майно, що докладно передається |
4 | Вкажіть стан і комплектність майна, що передається |
5 | Погодьте питання відповідальності та гарантій |
6 | Підпишіть акт передачі майна обома сторонами |
7 | Вкажіть ПІБ та посаду осіб, які підписують акт |
8 | Вкажіть реквізити та контактні дані сторін |
Як правильно скласти акт прийому передачі?
У акт приймання–передачі товару чи іншого майна обов'язково мають бути:
- Назва документу. …
- Посилання на договір, у якого один учасник угоди передає майно іншому. …
- Дату та місце складання акта.
- Яке саме майно передають. …
- Адреси та реквізити сторін угоди.
Що обов'язково має бути в акті прийому передачі?
Що має бути в акті прийому–передачі
- Дата та місце складання акту
- ПІБ та паспортні дані продавця та покупця
- Точна адреса квартири
- Показання приладів обліку витрати води та електроенергії
- Опис стану квартири, що передається
Хто має складати акт прийому передачі?
Для складання документа покупець призначає комісію, до неї можуть входити головний інженер, головний механік, бухгалтер. Акт приймання-передачі складають на основі даних документів, виписаних постачальником, наприклад товарних накладних.