Як гарантує навушники?

Якщо навушники виявилися неналежною якістю, за законом клієнт має право: протягом двох тижнів після покупки поміняти його на якісний виріб або забрати гроші; здати на ремонт за гарантією, якщо 14 днів закінчились.Oct 24, 2022

Покупець має право здійснити повернення навушників, якщо вони не підійшли або зламалися. Але іноді продавці навідріз відмовляються приймати товар, посилаючись на те, що він відноситься до технічно складних виробів. Судова практика щодо цього не однозначна.

Відповідно до того ж, закону про права споживача (стаття 19 пункт 2), гарантійний термін товару обчислюється з дня передачі товару споживачеві. Однак, якщо день передачі товару встановити неможливо, наприклад, через відсутність чека або гарантійного талона, то ці терміни обчислюються з дня виготовлення товару.

Так маєте! Відповідно до пункту 2 статті 20 Закону РФ "Про захист прав споживачів".