Що є елементами Айдентики?

Назва, логотипи, шрифти, фірмові кольори, форма упаковки, оформлення документів, сайту, автомобілів чи одягу – все це елементи айдентики. Завдяки їм споживач за секунду відрізнить банку Coca-Cola від Pepsi або кур'єра «Яндекс.

Айдентика — це комплекс елементів, що формують відмінний та цілісний образ бренду: шрифтів, кольорів, форм, слів та смислів, які використовуються у всьому візуалі компанії та на всіх каналах комунікації з аудиторією (на сайті, візитках, e-mail-розсилці та будь-якому іншому ресурсі ).

Серед усіх видів айдентики можна виділити два великих пласта: традиційний фірмовий стиль і нетрадиційний. Останній можна розділити з великою часткою умовності ще кілька категорій.