Коди не підходять у тому випадку, якщо час на вашому телефоні або планшеті не синхронізовано із загальносвітовим і відстає від нього або запізнюється. Зайдіть у Google Authenticator. Перейдіть до "Налаштування", далі "Корекція часу для кодів" і далі "Синхронізувати". Відбудеться синхронізація часу.
Існують дві основні причини, з яких код 2FA із програми для аутентифікації може не працювати. Якщо у вас є доступ до кодів 2FA, але з'являється "Помилка входу", оновіть налаштування часу у своєму телефоні з ручних на автоматичні та переконайтеся, що використовуєте правильний код.
Як скинути налаштування 2FA?
- Перейдіть на біржу Crypto.com Exchange і увійдіть до свого облікового запису
- Перейдіть на панель інструментів та натисніть Установки
- На вкладці Безпека виберіть Пароль облікового запису та 2FA.
- У розділі «2-факторна автентифікація» встановіть перемикач 2FA в активне становище