Для чого потрібен Твіттер?

Twitter, від англ. to tweet – «цвірінькати, щебетати, балакати») – американський сервіс мікроблогів та соціальна мережа, в якій користувачі публікують повідомлення, відомі як «твіти», та взаємодіють з ними. Користувачі взаємодіють із «Твіттером» через браузер, мобільний додаток або через API.

У Твіттера два головні переваги – Швидкість і глобальність. У Твіттера є свій пошук за ключовими словами, що дозволяє побачити твіти, написані всього кілька секунд тому будь-яким з користувачів Твіттеранезалежно від того, підписані ви на нього чи ні.

Нині переважну частину доходу Twitter отримує з допомогою реклами. Також він заробляє на угодах з ліцензування даних та прямих підписках споживачів. У 4 кварталі 2021 року на рекламу припадало приблизно 90% від загального доходу компанії.

Хто користується Twitter 79% акаунтів знаходяться поза США (всупереч поширеній думці, що це переважно американська мережа). Вікова аудиторія (корисно для формування власної ЦА для просування бренду) складається з: 37% людей від 18 до 29 років та 25% людей від 30 до 49 років.