Скільки кадрів за секунду використовують у фільмах?

У цифровому кінематографі частота кадрів також прийнята у всьому світі рівною 24 кадру за секунду, як найбільше відповідна естетиці професійного художнього кіно і потребує неприйнятних обсягів даних.

Частота в 60 FPS забезпечує куди «плавніше» зображення. Втім, важливішою є стабільна продуктивність. Високий фреймрейт, який іноді несподівано «падає» до 35–45 кадрів, гравець сприймає гірше, ніж стабільні 30 FPS.

Закономірне питання: Чому після появи цифрової техніки не стали все різко знімати кіно в 60 кадрів? Та просто тому, що атмосфера зовсім інша при 60 кадрів. А більшість людей зараз досі виховані на фільмах 24 кадрових. 60 кадрові Фільми сприймаються трохи різкими рухом об'єктів.

Саме від 1 кГц (1000 кадрів за секунду) – межа сприйняття, подолати яку більшість людських око не може. Таким чином, при спостереженні зображення, що рухається, в більшості випадків, людський око бачить максимум близько 100-150 кадрів за секунду, але сприймати здатний значно більше.