У чому основні відмінності контекстної реклами медійної?

Медійна реклама працює із сприйняттям аудиторії: привертає увагу до продукту, компанії, бренду, формує думку, прив'язує емоції до бренду. Контекстна реклама «комунікує» з користувачами, які вже мають уявлення про товар або послугу, які вони шукають, основна мета контексту — прямий продаж.Oct 28, 2022

Запам'ятайте: таргетована реклама — у соцмережах (пости та сторіс у ВКонтакті, Однокласниках та інших), контекстна реклама — у пошукових системах (у ТОП видачі Яндекса і не тільки) та у вигляді банерів на сайтах, що належать рекламній мережі цих пошукових систем.

Пошукова контекстна реклама – це націленість на користувачів, які готові до замовлення. І це головне її відмінність від РСЯ. Ми не залучаємо креативом, а показуємо в оголошенні, чому потрібно вибрати саме наші послуги.

Це більше двох мільйонів сайтів, відео та додатків, де може показуватися ваша реклама. Сайти контекстномедійний мережі охоплюють понад 90% інтернет-користувачів у всьому світі*.