Куди нарікати на квитанції ЖКГ?

Неправильні нарахування комунальних послуг можна оскаржити безпосередньо у керуючій компанії, контрольно-наглядових органах, прокуратурі або в суді.

Для цього треба написати заяву до керуючої компанії (ТСЖ, ЖБК), а також до організації, яка ту чи іншу послугу надає. Цього достатньо, щоб зайвий рядок не з'явився у квитанції ЖКГ.

Для того, щоб зробити перерахунок, необхідно подати заяву до МФЦ чи керуючу компанію. Зробити це можна перед від'їздом або пізніше 30 діб після повернення. Разом із заявою слід додати документ, що підтверджує, що у квартирі чи будинку не можна встановити індивідуальний лічильник.

Якщо сума в квитанції значно перевищує вартість послуг за попередні місяці, якщо платіжний документ містить очевидні помилки, то мешканцям необхідно звернутися у керуючу компанію. Якщо ж КК необґрунтовано відмовить у перерахунку, то мешканці можуть звернутися до контрольно-наглядових органів, прокуратури та суду.